søndag 26. juli 2009

Nye veier

For omtrent et år siden satt jeg og lurte på hvordan det ville bli å begynne på Bildøy Bibelskole.  Jeg var ganske spent og uten anelse om hva det ville bringe av lærdom, utfordring, opplevelser, vennskap. 

Tiden går, og i slutten av mai var året omme.  Jeg savner Bildøy!  

Og nå sitter jeg her igjen, og er spent på året som kommer.  Men denne gangen er det ikke en bibelskole på vestlandet som venter.  Bosted er i boks, og om noen uker drar jeg i retning østover, nærmere bestemt til Kongsberg, og tre år med optometristudier!  Det føles litt merkelig å skrive det, men det er det som er fakta.  Atter en gang blir alt nytt.  Jeg vet ikke hvordan det blir (skjønt, jeg håper jo det skal bli gøy), jeg vet ikke hvem jeg skal bli kjent med, jeg vet ikke hva jeg skal lære (jojo, jeg har selvfølglig en liten anelse, det ville være dumt å søke studiet hvis ikke...).  Men det blir i hvert fall mye nytt, og dette skal jeg være med på!  Jeg sier som i fjor - jeg er glad Gud er med meg, så kjenner jeg i hvert fall én:)

4 kommentarer:

R'n'B sa...

So bra at du kom inn! E du fornøgd? Utruli bra og sant d du skreiv t slutt, d me at sjøl om vi ikkje kjenne noken andre, so kjenne vi 1...! Kos og klem

Anonym sa...

Å! so kjekt at du kom inn på optimitri eller ka det heite :) Håpe d går fint me dej der borte Ingvild når den ti kjem å at du finne dej til rette! Åsso e du allti velkommen på besøk i bergen :) Ha en fortsatt fin sommar!!

Hulda sa...

Hei! Jeg satt og søkte etter sangen; Den dag du gav oss er til ende, og fant dermed tilfeldig bloggen din. :) Så koselig!

R'n'B sa...

No synst eg du må oppdatere snart...:) Håpa du har d bra..! Men du, eg blogg-utfordra deg!

Reglar: 1: Skriv 10 ting om deg sjølv. 2: Legg ut eit bilete som er eit av dine beste minner og fortell om det. 3: Legg ut eit bilete du ikkje likar og eit du likar. 4: Så utfordrar du 5 til.