fredag 16. januar 2009

Everlasting, your love will shine when all else fades

Da har jeg akkurat kommet hjem fra Kristiansand!  Faktisk.  Jeg har vært der siden onsdag, på et seminar om filmanalyse.  Vi så liksom en film og tok utgangspunkt i den da, kan du si.  Batman - The Dark Knight, en ganske kjedelig film, forresten.  (Jeg har skjønt at det ikke er så mange som er enig med meg i akkurat det utsagnet der, men det får så være).  Men uansett, bra seminar var det, utrolig flink kursholder, fikk det til og med det meste med meg, selv om det foregikk på engelsk.  Ikke verst, bare det.  

Det var litt rart å ut å reise med en gang jeg var kommet tilbake etter juleferie, men det gikk greit.  Nå skal jeg være én ukes tid på skolen, før turen går videre til Sør-Rogaland og skoleturné, så hvis du tilfeldigsvis skulle være i området, så er det jo bare til å ta turen innom et møte, hehe.  


3 kommentarer:

MARGOT TANGEN sa...

Hmm. kor ska dåkke på turne hen?? Ca stavanger ein plass elle?? :-)

Mari sa...

Du er neimen ikkje mykje på skulen... Men det verkar som det er spanande, godt!
(og eg er forresten ein av dei som er ueinig med deg om den filmen...)

Ingvild Søndenå sa...

Margot: Sjekk facebooken din!
Mari: Hihi, nei det blir ein del reising...:p