mandag 5. januar 2009

Godt nytt år!

Jeg er ganske flink til å lage komler, for det gjorde jeg i dag, for første gang, og det gikk ganske bra.  Helt fra begynnelsen, faktisk.  Jeg skrellet de ti kilo potetene, malte dem, knadde deigen selv, trillet dem ut, la dem i gryta selv.  Fytti, jeg er god.  De ble til og med spist, etterpå.  

Jeg er ikke så god med sånn nyttårsforsetter jeg.  Men jeg hadde faktisk en tanke en gang om at jeg skulle bli litt flinkere til å blogge.  Men jeg innser at det ikke startet så bra, ihvertfall...  Jeg har strikket i stedenfor jeg.  Så i dag tenkte jeg, at kanskje et av mine nyttårsforsetter skal være å bli ferdig med de mange halvferdige strikkeprosjektene mine.  Jeg har bare én arm igjen på kofta!

Har du nyttårsforsetter?

1 kommentar:

Anonym sa...

strikking e kjekt !