søndag 7. desember 2008

At the end of the day

Om en tre kvarters tid kjører Torbjørn inn på Flotmyr, rutebilstasjonen i Haugesund.  Det var litt vemodig å følge ham til bussen i dag, det var skikkelig gøy å ha ham på besøk.  Men så er det bare to uker til juleferie, da kan jeg være både med ham og Irene!  Irene kommer til og med med flyet til Bergen samme dag som jeg skal hjem, så vi får tre timer og et kvarter på bussen, bare vi to.  Da skal vi ta igjen prat for de fire siste månedene.  Det blir greier.  

Så litt anbefalinger.  For det første: Hvis du skulle få en mulighet til å gå på Les Miserables i Bergen - ikke nøl en gang.  For en forestilling!  Tre timer med fantastiske skuespillere (eller sangere om du vil), fantastisk musikk, fantastisk stemning.  Fytti, så bra!  For det andre: Voice of joys jule-CD.  Skikkelig julestemning!  (Eller førjulsstemning, det er ikke jul ennå).  


2 kommentarer:

Anonym sa...

Når torbjørn hadde gått av bussen haugesund gikk han opp i vår frelsers kirke for å vente på pappaen som kunne kjøre ham hjem. Og jeg hadde samme ideen, bare med min mamma. hehhe. jaok, interessant. Eg skal på voice of joy julekonsert :D

Ingvild Søndenå sa...

å du e heldig, det blir sikkert himli bra!! opp te vf...? ned...? :p