onsdag 3. desember 2008

You're the king of these people. You are.

Nå har jeg to sjokoladekalendere.  For i går fikk jeg en av stipendiatene når jeg skulle spise frokost.  Og dagen før det fikk jeg pepperkaker når jeg skulle spise frokost.  I dag fikk jeg frokost når jeg skulle spise frokost, og det var ikke verst bare det, for i dag forsov jeg meg.  Så jeg kom til matsalen ti mnutter etter at maten skulle vært ryddet inn, men det var den ikke.  

I dag var jeg på Sartor og kjøpte "adventslys".  Vet du hvor dyrt det er med kubbelys!?  Så til slutt endte jeg opp med fire søte små lys som var litt billigere.  Jeg betalte, la dem i veska og vi kjørte hjemover.  Allerede før vi kom fram kjente jeg lukten av lysene fra veska.  Gjett om det var sånne luktelys da, som liksom skal lukte god lavendel, men som mest sannsynlig kommer til å få lufta på rommet mitt til å bli kjempeekkel.  Men men, det får vel gå, da.  Er jeg heldig har mamma noen lys hjemme som hun kan sende med Torbjørn på fredag.  Nå er det bare to dager til Torbjørn kommer!  

3 kommentarer:

Anonym sa...

you´re the lord of this nation... lalala.
sjokoladen i sjokoladekalenderne er jo ikke noe god :o

Anonym sa...

Kristin: Joda, sjokoladen i sjokoladekalenderen e jo god! Stemning.

Ingvild Søndenå sa...

eg vett at sjokoladen iike e no go, men det e ett eller aent med det at når en e i ein julekalender, så blir an liksom go likavel, for då smake an jul... fatte?:p