tirsdag 9. desember 2008

Store planer

Når jeg kom til Bildøy, var liksom planen at jeg skulle bli litt mer sporty.  Utgangspunktet tatt i betraktning skulle jo ikke det være så vanskelig.  Men det var det jammen likevel.  Jeg tror jeg gjennomførte treningsprogrammet mitt to hele ganger, og siste gang var vel i slutten av august eller begynnelsen av seotember, vil jeg tro.   Men så!  Tata:  Ingvild fant ut (i godt fellesskap med en venn....Okei, så var det kanskje hun som fant ut da...) at hun skulle begynne på nytt.  Det var i forrige uke.  Fire ganger i uken skulle vi trene!  To joggeturer, to ganger i styrkerommet.  Gjett hvor mange ganger vi har klart det?  En.  Jaja, det finnes visst noe de kaller nyttårsforsetter.   

Er dette gjennomførbart..!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

så flink du er ingvild:) Jeg og Charlotte hadde store planer om å jogge en gang i uka fra høsten av, og vi har ikke beveget oss i nærheten av det engang. Nyttårsforsetter kan vare helt til mars noen ganger de, hvis man virkelig går inn for det :p

jiljajeidå sa...

heh... ja du vett ingvild. itte du e ferige me øyrebetendelsen har de blitt nytt år og me e klar te ny økt! we can do it honey! hehe! e beinklar eg! me satse bare på at me får ti de i løbe av neste år! hehe!

Gunvor sa...

Vel, me va flerne me sånne forsetter =p Eg har gått te uni. noen gonger da, telle d? =p