fredag 5. desember 2008

I love because you loved me first

Ti minutter.  Så skal jeg spise blomkålsuppe.  Mmmm!  En time.  Så skal jeg gå til brua og vente på bussen.  (Ja, det går faktisk buss til Sartor!  En gang om dagen eller noe sånt...)  halvannen time.  Så skal jeg ta bussen til Bergen.  En time og tre kvarter.  Så skal jeg møte Torbjørn i Bergen.  Jippi!  Fire og en halv time.  Jeg sitter på Den Nationale Scene og ser teppet går opp for Les Miserables.  Mye å se frem til i ettermiddag.  Og så: En hel helg med Torbjørn i Bergen/Bildøy.  Mye å se frem til i helgen.  

5 kommentarer:

Anonym sa...

så kjekt at torbjørn kommer på besøk da :)

Mari sa...

Heldiggris!
Gled deg til Les Mis, og heldiggris som får besøk

MARGOT TANGEN sa...

Kos dåkke. Hils Torbjørn :-)

Morbeline sa...

Blomkålssuppe OG Les Miserables? Snakk om å gjøre helga bra ;)

Anonym sa...

Nam, blomkålsuppa! Kosa dåkker i helgå :)