mandag 15. september 2008

Ingvild blogger om uinteressante ting igjen

Jeg har fått min første store hjemmeoppgave.   "Israels religiøse liv - etter sinaipakten."  Legg ut om tabernaklet i ørkenen og jødenes offertradisjon.   Jeg skal til og med tegne tabernaklet.  Kjære vene.

I morgen skal jeg til Bergen.  Helt alene.  Jeg skal ta bussen helt alene til Bergen.  Det bør gå bra det altså, det er ikke vanskelig å sitte på et sete i bussen, egentlig.  Men så skal jeg gå av bussen alene, finne bussinformasjonen alene, kjøpe busskort alene.  I Bergen.  Jeg tror jeg vet hvor jeg skal gå av.  

Men så skal jeg ringe til Sofie, og så skal vi spise middag sammen.  Det blir good.  Hvis jeg kjenner de på kjøkkenet rett, så blir det vel fisk til middag i morgen.  Kanskje like greit at jeg bare går når skolen er ferdig da.  

Blubb-blubb. 

1 kommentar:

Anonym sa...

håpe ikke du har hørt historien om når eg og benedicte bare skulle ta bussen ned til sentrum, finne busstasjonen og sette oss på kystbussen.
Virka lett i tankene våre, men det tok et par timer.
Men du klarer det nok , du e flink