lørdag 6. september 2008

Sommer i september

September er i mine øyne en høstmåned.  Men i dag har jeg faktisk gått fram og tilbake til Sartor (Sotras lokale kjøpesenter, for de uten øvrige geografikunnskaper... ja...) i t-skjorte og piratbukse.  Og det var varmt nok, for å si det sånn.  At skolen min i fullt navn kalles Bibelskolen Bildøy Bergen, betyr ikke dermed at skolen ligger i selve Bergen by.  For i Bergen regner det.  Det gjør det ikke på Bildøy.  Ikke ennå ihvertfall.  Til nå tror jeg det kun har vært tre eller fire dager med regnvær her.  Det er ganske sprøtt.  Men det er deilig, skal ikke klage, ikke i det hele tatt.  Blir spennende å se hvor lenge det varer.  

Okei, jeg innser at jeg har skrevet nok om det alltids like interessante temaet været.  Unnskyld.  

Jeg kan heller meddele gårsdagens opplevelser.  I går kveld brente vi bål og grillet pølser nede ved vannkanten her.  Stort bål, restene fra ImFs loppemarked forrige helg.  Etter å ha mistet pølsa mi i bålet to ganger, ga jeg opp, men uansett smakte det tørre pølsebrødet bedre enn ingenting, og i det hele tatt var det veldig koselig.  

Det er fint på Bildøy.  


1 kommentar:

Kristin sa...

åh, bål e koselig :)