torsdag 25. september 2008

Klar for avreise

Det er siste kveld før høstferie på Bildøy.  I morgen skal jeg endelig hjem til mamma og pappa, Øystein og Torbjørn.  Jeg gleder meg så mye at jeg ikke orker å tenke på hvor mange timer det er til.  Det er ganske mange.  Det er en kveld, og en natt, og en morgen, og litt av en ettermiddag til.  Det er litt lenge, egentlig.  Men den som venter på noe godt...

Dette er uken jeg gleder meg til:  Jeg skal se familien igjen! (Untatt Irene, men det er ikke så mye å gjøre med, hun er i Lublin, jeg er i Haugesund.  De ligger ikke ved siden av hverandre).  Når jeg drar fra Bildøy er jeg 18 år og 362 dager gammel.  Når jeg kommer tilbake er jeg 19 år og 5 dager.  Omtrent.  Jeg skal på Keystone.  Jeg skal møte igjen en del venner, som jeg ikke har sett siden i sommer.  Og ikke minst skal jeg være hjemme på rommet mitt, i huset mitt, spise hjemelagd mat, og bare ha det bra!  (Jeg har det bra på Bildøy også, altså).  

Men det er en ting som ikke er så bra også.  Dessverre.  Når jeg kommer hjem, er kaninburet tomt.  Det blir et fælt syn.  For noen dager siden var det en mann og hentet Carmen og Kaja (Kaja er Bollas nye navn, etter Øysteins vilje).  Jeg tror han skulle gi dem til en niese, kanskje.  

Stakkars mamma.  Men hun får så mye eksem på hendene sine, at det må bli sånn.

Jeg kommer til å savne deg, Carmen! <3

6 kommentarer:

Anonym sa...

må på en måte være rart å komme hjem etter mange uker på ny plass. men sikkert veldig godt :)

Maria sa...

Du må kose deg masse hjemme da! Når reiser du til det heilage land? Ta meg med!! Hehe :-)

MARGOT TANGEN sa...

Ska du t det hellige land?? Eg syns d nettop va sommar eg. Kjeme dåkke på besøk?

Ingvild Søndenå sa...

kristin: det e rart, men fytti, så deilig!!:)
maria: 3. november, te 15. tror eg. ska ha deg me i tankane, det love eg;) å ikkje minst alt det eg har lert av deg!:)
margot: eg ska te israel i november, og det stemme at det nettopp va sommar. å eg komme på besøk te deg, det e heilt sikkert, men det vanke litt tvil om kass tid det blir akkurat for øyeblikket. but i'll let you know;)

MARGOT TANGEN sa...

Haha. Adle bloggvennene dine bjunne på M utenom u Kristin.

Ingvild Søndenå sa...

det har eg o lagt merke te, det e så løye det..:p