onsdag 1. oktober 2008

I wish those days...

... var en av sangene Keystone sang i kveld.  I kveld var jeg på øvelsen på KM-huset.  Ord kan rett og slett ikke beskrive hvor mye jeg savner Keystone akkurat nå!  Og for så vidt ellers også.  Det er rart å ikke ha Keystoneøvelse på onsdager å se frem til lenger.  Eller alle styremøtene jeg ikke hadde tid til.  Eller å treffe så mange hyggelige, flinke mennesker.  Prosjektet.  Konserter.  Turer.  Å, sommerturen til Polen!  I kveld var det nesten slik at jeg skulle ønske jeg var konfirmant igjen, å kunne ha fem år fremover å glede meg til.  Bjarne og Charlotte gjorde en god jobb, og det må de ha gjort frem til nå også, utfra kveldens resultat å dømme.  

Jeg savner Keystone.  

Og jeg ble 19 år i går.  Juhu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg velger å ikke kommentere på dette innlegget.
[gratulerer med overstått]

MARGOT TANGEN sa...

Haha. Kristin e løyen. Eg helle gidda kje å kommentera på detta ;-) Eg savne amaSing!!! Gratla me øvestått ja.

Ingvild Søndenå sa...

eg gidde ikkje kommentera dåkkas teite kommentarer...:p

Anonym sa...

eg vil kommentera margot sin kommentar: det e bra du savne amaSing: kom tebars !