søndag 26. oktober 2008

En god natts søvn

I natt skulle alle klokker stilles en time tilbake.  Det vil si at døgnet på en måte fikk en ekstra time, bare at den ekstra timen ikke var der.  Det vil si at frokosten var en time seinere enn den vanligvis ville vært.  Det vil si at man kunne sove en time lenger enn man vanligvis kunne.  Det vil si at man ikke hadde trengt å slå ihjel tid mellom man stod opp og til frokosten, for den timen kunne man jo sove.  

Men jeg stod opp en time tidligere enn jeg egentlig hadde trengt.  Det vil si at jeg kom en time for tidlig til frokost, og altså ikke fikk noen frokost (før en time senere).  Det vil si at jeg hadde en hel time å slå ihjel mellom jeg stod opp og til frokosten begynte.  Det vil si at jeg altså fortsatt kunne sovet.  

Det vil si at jeg glemte å stille klokka en time tilbake. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

heh. Mobilen min stilte seg sjøl. Uten av eg visste det. Så når eg hørte kirkeklokkene i udland klokkå halv 12, så lo eg av at dei hadde glemt å stilla klokkå, for eg trodde klokkå va halv 11.

hmm , interessant historie kristin ...

MARGOT TANGEN sa...

D forsto eg kje Kristin. Hadde du stilt an sjøl og, sånnt atte an va stilt to timar??

Eg og glømte d. Eg pleie allti å veta om det, for d e sundagen i gospelfestivalhelje. Men detta åre har gospelfestivalen øylakt ALT!!! Argh!

Anonym sa...

nei , eg trodde at klokkå mi ikke va stilt og va halv 11, for de sto på an at an va halv 12, men eg tenkte "eg har jo ikke stilt an, så då e an halv 11" hehehe