torsdag 16. oktober 2008

Piu mosso!! Piu mosso!!

Det har nettopp vært ti-på-ti på Bildøy, en fin liten bønnestund med tente lys, mørkt rom og sang.  Til slutt synger vi alltid Dynamisversjonen av Velsignelsen.  (Den har mest sannsynlig et annet navn, men det kan ikke jeg, så da blir det slik.  Det er i hvertfall en veldig fin versjon!)  Vi synger den altfor seint.  Jeg tenker med gru på hva Margot ville sagt, eller Kristin og Charlotte.  De er mye bedre.  Dynamis er bra.  

Men ti-på-ti er også bra, uansett.  Og jeg tror Gud velsigner oss om den går for seint eller for fort, så hva har det egentlig å si?

Og så fryser jeg på beina i dag.  

3 kommentarer:

MARGOT TANGEN sa...

Hehe. Blir nok ikkje bedre enn dynamis, men d hørrtest jo bra ut fordeom ;-)

Kjørkjå mi Ingvild. D e Åkra det, visste du kje det?? Karmøy Gospelfestival SMALL. Når d ikkje blei noge LARGE, så må me jaffal få me oss SMALL ;-)

Anonym sa...

Haha :d Jeg tror ikke gud bryr seg om den er sein eller fort, fin eller stygg jeg :)
Dynamis e bra :)

Ingvild Søndenå sa...

det konne på ein måte vore udland o..? nai okei, eg burde faktisk visst bedre