tirsdag 7. oktober 2008

Et nytt prosjekt

Jeg har kjøpt 15 garnnøster.  De skal jeg lage lusekofte av.  Jeg skal strikke og strikke, til jeg kan si at "nå har jeg klart å strikke en lusekofte".  (Eller "spøta" som Margot ville sagt.  Åkrabu... )  Det var litt av en prosess å velge garn kan du tro, eller kanskje riktigere sagt butikk.  Men etter tre telefonsamtaler til mamma i Polen, fant jeg ut av det meste.  Så nå er jeg i gang!  (Håper det er noen som har tro på meg...)  

Fargene ble forresten koksgrå i bunn, og okergult i mønsteret.  Høres det bra ut?  Uansett så blir det sånn, ihvertfall.  Hvis jeg blir ferdig.  Jeg lurer på hvor mange halvferdige arbeider jeg egentlig har liggende rundt forbi.  Det er vel en del.  Jeg burde blitt ferdig med Sauen Shaun også.  Han ska jeg jammen hente neste gang jeg er hjemme.  Han er snart ferdig, mangler vel bare noen bein, tenker jeg.  Men denne jakka skal jeg bli ferdig med.  Det har jeg bestemt meg for.  

2 kommentarer:

Anonym sa...

tror eg ska begynna å spøta litt igjen snart :D
(eg e forresten den einaste på linkelistå di som ikke begynne på M)

Ingvild Søndenå sa...

Haha, det skreiv margot p her i ein kommentar. Eg har faktisk tenkt på det, det e litt løye o..:p