onsdag 8. oktober 2008

Katja Kai og Bente Bent og Fjernsyn som skulle få seg kjæreste

Kalle Klovn.  Noas dyrebare øy.  Tøydokka Anna.  Gullars.  Labbetuss.  Flode.  Mummitrollet.  Thomastoget.  Anna Banana.  Katja Kai og Bente Bent.  Bananer i Pysjamas.  Huset med det rare i.  Snøbarna.  Portveien 2.  Bumpibjørnene.  To hus tett i tett.  Madicken.  Sesam Stajon.  John Blund.  Fraglene.  Dyrene i Hjorteparken.  Heidi.  Noddy.  Bjørnen i det blå huset.  Daniel Duppsko.  Byggmester Bob.  Postmann Pat.  Og ikke minst Vertshuset Den gylne hale, Jul i skomakergata, Amalies jul og Jul i låfjell.  Nå kommer jeg ikke på flere i farten.  Men vi har sett på Barne-TV i kveld, gammelt som nytt, på Youtube.  Kjempegøy!

4 kommentarer:

Anonym sa...

aww, i love barnetv<3 Såg det lå ei bok te deg på bokogmedia

Mari sa...

Det har eg ikkje tenkt på at går an ein gong! No veit eg korleis eg skal få tida til å gå neste gong eg vil utsetja å vera god student :-) (noko som sikkert kjem til å vera i morgon, ca...)

Ingvild Søndenå sa...

oj bestilte hu den bokå..? eg trodde hu ikke sko det likavel eg...:p

Maria sa...

Nei vet du, jeg har heller ikke tenkt på det! Åh, nå skal det bli nostalgi i stugo, skal jeg si deg :-) Hehe!