lørdag 25. oktober 2008

Når det stomer rundtomkring - HEI!

Det stormer på Sotra i dag, minst.  De har visst stengt brua.  Da blåser det nok en del.  Men det er ikke så kult som når det blåser i Haugesund.  Når det virkelig blåser i Haugesund, er det beste stedet å være, på rommet mitt.  Når det blåser da, rister det i hele rommet.  Det knirker i senga i, for det rister sånn i veggen.   Det er kult.  Når det rister i veggen på rommet mitt på bibelskolen, er det bare fordi noen går i ytterdøra.  Det er ikke kult.  Og senga mi er for ny til at det knirker.  

London var en like fantastisk by som den har vært de andre gangene jeg har vært der, en vidunderlig by å være på tur i.   Men det var jammen godt å komme tilbake til lille Norge også.  Jeg tror jeg hadde blitt koko av å ha så masse mennesker rundt meg hele tiden.  En kjempestor by med kjempemange mennesker.  Faktisk, når jeg går rundt i Londons gater (og ikke minst undergrunnen!), slår det meg for en fantasi Gud må ha.  Gud er kul.  

Det er deilig å ha helg etter en sånn tur.  I dag sto jeg ikke opp til forkost, for å si det sånn. 

Ingen kommentarer: