lørdag 13. september 2008

There is none like you

I dag har jeg gjort noe jeg aldri har gjort før, og som jeg føler at alle andre har.  Jeg har servert i konfirmasjon.  To familier hadde konfirmasjonsselskap på skolen i dag.  Og jeg serverte altså i den ene av dem.  Så er jeg én erfaring rikere.  

I kveld har jeg vært på møte i Salem.  Det var et veldig bra møte.  Mye lovsang, skikkelig bra tale, flotte vitnesbyrd, og tungetale og tyding.  Det er spennende med tungetale.  Vanskelig emne, synes jeg.  Men når du sitter der og hører på, spesielt på tydingen, da får du liksom et bittelite blikk av en usannsynlig stor Gud.  Rart det der.  

Vi kjørte Sulamitt til Bergen, som altså er en av bibelskolens biler.  En stor hvit toyota, som har skolens logo på hver en ledig dør.  Med Rudi Myntevik på fullt, manøvrerte i oss rundt i Bergens gater, i håp om å finne både en parkeringsplass og Salem.  Vi fant begge deler til slutt, men da vi skulle hjem, ble vi heller usikre på hvor bilen stod.  Jeg var nesten absolutt sikker på hvilken retning det var, men når vi omsider fant den, var det faktisk stikk motsatt.  Hvordan kan sånt ha seg?

Men vi kom oss hjem.  Det var fint.  

1 kommentar:

Anonym sa...

haha , kjenne te det , å ikke finna fram altså ;p
Snakka med Bård Egil i helgå. Han e med på å få til en dynamis i høst ^^