onsdag 10. september 2008

Små skritt i riktig retning

I skrivende stund ahr jeg "pause" fra filmen vi ser, Amelie.  Det er en rar film.  Jeg sjnner ingenting.  Men den er bra.  Bra laget liksom.  Men den er rar.

Det var Daniel som sa vi burde se den.  Daniel er den nye læreren vår i media, ihvertfall foreløpig.  Han er kul.  "Eeeey man, you guys wanna see a film, ey, let me know, I'll bring popcorn!"  

I dag har vi planlagt vår første film, i utgangspunktet en skrekkfilm.  Hvis noen blir redd av den, er det noe alvorlig galt et sted.  Men men, det virker spennende.  Jeg tror det bli gør i morgen.  Jeg er til og med utvalgt som produsent og innspillingsleder.  (Høres skikkelig viktig ut, så jeg må jo bare skrive det.  Sannheten er vel egentlig at jeg var den som var igjen når alle roller var delt ut, og ingen naturligvis ville ha disse to.  Men siden jeg er helt ny i gamet her, har aldri vært med på noe lignende jeg vel, så tar jeg det med et smil, og håper på det beste).  Daniel har til og med leid inn skuespiller.  Det er kult.  

Jeg burde antagelig sett hele Amelie, for språkets del.  Jeg har begynt på franskkurset mitt!  Så nå kan jeg faktisk si hva jeg heter, hvor jeg kommer fra, og ta farvel - på fransk!  Er det bra, eller!?

1 kommentar:

Anonym sa...

wow , flink du e til fransk da :p Eg hadde fransk i 3 år, og eg kan bare si "mitt navn er kristin" , "hestehale" og "jeg skjønner ingenting"
Lykke til som innspillingsleder , det e kav ! ;p