torsdag 24. juli 2008

Det er makt i de foldede hender

I går innså jeg at jeg nok aldri kom til å få fri på lørdag.  Da hadde jeg prøvd alt jeg kunne, uten noe resultat.  Det som gjorde det enda verre, var at da vi skulle bestille billetter til Irene og Torbjørn, fant vi ut at det er helt syke buss-/togtider på søndager, så jeg hadde ikke vært på hytta før nærmere 1700.  Og det er å sløse bort tid, altså!  Uansett hva jeg prøvde,  jobbet liksom alt mot meg.  

Men så i dag, rett før jeg skulle gå, som ut i fra ingenting, kom en dame fra informasjonen å sa at jeg bare kunne ta fri.  Fri!  Jeg ble bare helt ubeskrivelg glad.  Jeg får fri på lørdag, så jeg kan dra med Irene!  Jeg har sikkert bedt til Gud en million ganger nå, og spurt om en løsning.  Der kom den, du gitt.  

Ingen kommentarer: