tirsdag 22. juli 2008

En smule frustrasjon og et forsøk på å gjøre det bedre

At det skal være så vanskelig å dra til Åseral.  At det skal være så vanskelig å få seg fri fra jobb.  Kun én dag!  Nå drar Torbjørn på fredag, Irene på lørdag og jeg på søndag.  Hadde jeg bare fått fri på lørdag kunne jeg dratt med Irene, og fått en dag til av min etterlengtede ferie på hytta.  Men så enkelt er det altså ikke.  Og i tillegg må mamma eller pappa kjøre tre turer til Snartemo, og det er jo tross alt et par timers kjøring hver dag.  Hallo, er det ingen som kan bytte vakt med meg!?

Jaja, jeg tenker som jeg pleier å gjøre i slike situasjoner.  Kunne noe vært verre? Ja.  Mye  kunne definitivt vært verre.  Veldig mye kunne vært særdeles mye verre.  Tenk om jeg ikke hadde hatt en eneste mulighet til å dra til hytta i sommer?  Sånn hadde jeg det i fjor.  Det var verre.  Det var særdeles mye verre.  Nå har jeg jo tross alt hele uke 31 + søndag fri.  Det får holde det da.  Det kunne vært verre.  

Jeg gleder meg til å ha ferie med familien min.  Om så enn jeg må jobbe på lørdag.  

Ingen kommentarer: