søndag 20. juli 2008

"Du store alpakka!"

I dag har jeg gjort ting jeg burde gjort oftere.  Jeg har laget kort.  Jeg har har sett på Stompa.  Jeg har spist is.  

Jeg elsker is.  Is er det beste som finnes.  I dag tror jeg jeg har spist mer is enn annen mat.  Det er vel egentlig ikke bra.  Men jeg elsker is for det om.  

Og så har jeg prøvd å bli bedre kjent med macen.  Det er ikke så lett.   Men jeg har lært én ting, og det får holde for i dag.   Jeg har lært at når jeg kobler iPoden til macen, så forsvinner alle sangene hvis jeg trykker på synkroniser eller noe sånt.   Det sa Bjarne.  Eller noe sånt.  Jeg vet ikke hva synkroniser betyr.  

Men nå virker Poden min akkurat som den skal, og den har mer eller mindre akkurat de sangene den skal ha.  Foreløpig.  

Hvem bryr seg om hvordan det er med min iPod?

Nå skal jeg lage mat.  Må nesten snu litt på den is vs. mat skalaen.  

Makaroni.  

2 kommentarer:

Mari sa...

Å, Stompa! Eg og vil!
Og eta is, for den del...

MARGOT TANGEN sa...

Heisann. Leiligheten min e i usjår, og eg har "flytta" t Åkra. Der e dår så fine sannstrendår i varmen serdu :-) Så d blir kje så lett me besøk... Men du e allti velkommen t Stavanger!! :-)

Sjekk denna: http://www.youtube.com/watch?v=KiOxZ5uJyyE