lørdag 23. august 2008

Farvel min kjære!

For noen timer siden sto jeg på broen, og sa hade til min kjære søster Irene.  Hun var på besøk hos meg i dag, sammen med en jente hun kjenner, som akkurat har flyttet til Bergen.  Begge to kjente de en av stipendiatene her på bibelskolen, så det ble rett og slett to fluer i én smekk.  

Det er bare en uke siden jeg flyttet, men dette var siste mulighet Irene hadde til å se hvordan jeg har det på Bildøy, før hun reiser til Polen.  De neste seks årene får jeg kun se henne i jule- og sommerferiene.  I hvert fall omtrent.  Jeg kommer til å savne henne enormt!  Om ca. en uke reiser hun, og da blir det nok for det meste msn eller Facebook, tenker jeg.  Jeg kommer til å savne stemmen hennes også, men det er jo ikke gratis å ringe til utlandet, for å si det sånn.  

Jeg er glad i Irene<3

3 kommentarer:

MARGOT TANGEN sa...

Hei på dei :-) Tenk atte du e på plass i store byen. D e sååå bra!! :-) I like. Eg har tru på detta her eg. For du e så fantastisk bra ;-)

Kristin sa...

Oj, 6 år?! Torbjørn sa noe om polen, men ikke så lenge.. Ka hu ska der?

Ingvild Søndenå sa...

margot: det e jo ikkje akkurat bergen sentrum, men ja eg e på plass, å det e veeeldig viktig for meg at noen har tro på detta..:)
kristin: hu ska studera medisin!! fatte ikkje at hu tør, å vaffal ikkje i polen..men men, det e vaffal det hu har betemt seg for..:)