fredag 29. august 2008

Filmkveld og litt til

I skrivende stund sitter jeg på foredragssalen og ser Pocahontas på storskjerm.  Den er det lenge siden jeg har sett!  Jeg er stuptrøtt, føler jeg kunne sovnet når som helst nå, men jeg  bare se film, og jeg  bare skrive blogg...  Så da får det bli en kombinasjon.  

I går var jeg på IKEA.  Jeg kjøpte blant annet en stålampe og et tørkestativ til rommet mitt.  Lenge etterlengtet!  Så nå kan jeg lese på sengen om kvelden uten å måtte reise meg opp og gå helt bort til døra for å skru av lyset.  (Og bli kald på beina).

Av annen informasjon kan jeg meddele at jeg har gjort noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre.  Ikke noe ulovlig altså, det kunne høres litt sånn ut, men jeg har meldt meg på franskkurs via Folkeuniversitetet i Bergen!  Så hvis jeg er heldig kan jeg om noen måneder si hva jeg heter og hvor jeg kommer fra, på fransk.  Interessant.   

Jeg føler det var så mye jeg skulle blogget om, men nå kan jeg ikke komme på noe av det.  Nei, nå klarer jeg ikke mer, nå må jeg se litt på film. 

Meeko er min favoritt altså, helt seriøst.  

3 kommentarer:

MARGOT TANGEN sa...

Bra. eg har kjuppt meg klesskap og ein sånår trålause ruter boks ting t internetten min. Har ikkje kjupt fryseboks ennå.

Kristin sa...

un cheux de cheval betyr hestehale på fransk.

Ingvild Søndenå sa...

kult, då kan eg ein ting før eg begynne:D