torsdag 14. august 2008

Nedtelling

Nå er det bare noen timer igjen av denne dagen, så er det bare en dag, å så en natt å  drar jeg til Bildøy.  Det er ikke lenge til!  Sengeteppet mitt er ikke ferdig en gang.  Men det skal det bli, siste innspurt i morgen.  I morgen begynner jeg ikke på jobb før 1645, faktisk, så da har jeg litt tid til de siste forberedelsene.  Men for all del, det er litt stressende å tenke på at jeg skal jobbe til 2100 kvelden før jeg forlater mitt trygge liv i mitt trygge hjem i min trygge tilværelse.  

Jeg faller stadig tilbake på at jeg heldigvis har en som er med, og som fortsatt er der når mamma og pappa kjører tilbake til Haugesund.  

I dag kom mamma og pappa hjem fra ferien sin forresten, så nå skal det bli litt skikk på saker og ting her, tenker jeg.  Skikkelig middag, noen som passer på at jeg bretter sammen klærne mine og ikke har beina på bordet.  Enn så lenge.  

1 kommentar:

MARGOT TANGEN sa...

Eg glede meg t å hørra koss du har d!!