torsdag 21. august 2008

Ingvild blir sporty!

Nå har jeg akkurat testet ut treningsrommet på Bildøy.  Jeg tenkte i sommer, at til høsten skulle jeg bli litt mer sporty, og bare på disse få dagene må jeg jo si at jeg er godt på vei.  I dag har jeg til og med deltatt på KRIK trening! (Som for så vidt var obligatorisk, men dog like gøy, faktisk!)  

I går var det årets første Keystone-øvelse hjemme i Haugesund.  Det var litt trist å ikke være der,  jeg savner Keystone allerede!  Men det hadde vært enda verre å fortsatt gå i Keystone, uten at Margot hadde vært der, så sånn sett er det kanskje bare greit at jeg sitter her, og Charlotte og Bjarne har Keystone.  Det blir spennende å følge opp dem, og jeg gleder meg til høstferien, som er en uke før høstferien i Haugesund, slik at jeg kan besøke øvelsen onsdags kveld! (Okei, nå høres det litt ut om jeg sitter og depper på bildøy, og ikke har andre interesser enn Keystone, men sånn er det ikke altså, hvis noen var i tvil om det...)

Det er egentlig filmkveld på Bildøy i kveld, men jeg vet jo hvordan det går når jeg skal se noe annet enn jentefilm med obvious story.  Så da sitter jeg her i vestibylen på Bildøy sammen med en liten gjeng som heller ikke er interessert i film med sølvkledde folk og sverd og stjerner, og tenker på at jeg skal ringe mormor, mens jeg fortvilet prøver å blogge om noe som kunne vært interessant for de som kanskje leser dette.

Jeg går og ringer mormor.    

3 kommentarer:

MARGOT TANGEN sa...

Nå hadde eg akkorat skreve ein långe kommentar t deg, men så bestemte internett seg for å slutta å virka. Teit. Men: korte trekk. Eg klare å broka kalender på telefon. Trur eg hadde likt den filmen. Godt atte du fulle me på keystone, for d gjere kje eg. Eg har kje fryseboks :-)

Maria sa...

Ska sei, ska sei :-) Du er flink til å blogge! Er litt sånn jeg håper jeg skal bli igjen. Må bare skjerpe meg! Trives du så langt, da?

Klem fra meg :-)

Ingvild Søndenå sa...

eg trives ganske bra, det e bare litt skummelt og forvirrande ennå..:p men det komme vel! å så må eg sei, at e veldig spent på ko lenge eg komme te å klare å oppdatera dena bloggen.. men eg har klart det te nå vaffal!:D